Sugar & Spice Restaurant på La Manga del Mar Menor

Sugar & Spice er min favorittrestaurant på La Manga del Mar Menor. Den franske eieren er alltid smilende og hyggelig og det blir nesten alltid fullt der, så det er fler enn meg som liker seg.

De har en helt fantastisk carpaccio, som forrett. Det er en stor porsjon, som gjerne kan spises som hovedrett, eller deles på to. Om du ber om at to skal dele, kommer de med to asjetter i tillegg, så man kan fordele som man vil. Dressingen smaker helt nydelig. Jeg har forsøkt å be om oppskriften, men den er en hemmelighet.

 

Husets vin

Husets vin har vært den samme i mange år og kan trygt anbefales, tross navnet, som jeg synes er morsomt.

Jeg har spist mange av denne restaurantens retter i løpet av årene og alltid vært fornøyd. Jeg vil forøvrig fremheve tunfisktatakien, som min favoritt.

På La Manga kan det være vanskelig å få tak i andre desserter enn de restaurantene kjøper ferdig, men på Sugar & Spice lager de fantastiske pannekakedesserter. På bildet over ser du signaturpannakaka med pære. Den heter sugar & Spice.

Pannekaka på bildet under er med banan og karamell. På begge må du be om å få med is, om du vil ha det.

Dette er alltid en deilig avslutning på måltidet, så det er smart å spare litt plass i magen til dessert.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg