Pizzeria di Mare på La Manga del Mar Menor

Vi er alltid minst én tur på pizzeria’n når vi er på La Manga.

Betjeningen er veldig hyggelig og har vært der i mange år. Menyen er lang og variert og selv om jeg ikke har smakt alle rettene, vil jeg fremheve involtinien. Det er fylt svin med en nydelig blåskimmelsaus og jeg spiser den alltid en gang når jeg er på La Manga.

De fleste dessertene er enten iskrem eller en andre ferdigkjøpte, ikke så veldig gode desserter fra frysedisken, men jeg anbefaler å høre med servitøren, for de har gjerne en hjemmelaget dessert også, eller bestill en irish.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg