En handy sønn, med blikk for design

Det er morsomt å se møblene sønnen min lager, og nei, han er ikke møbelsnekker, men maskiningeniør. Han har tryllet frem en hel serie møbler etter bestilling fra svigerdatteren min.

Det startet med dette bordet, som er laget av gamle deler av et rekkverk og treverk fra det gamle gjerdet vårt mot naboen.

Det neste han ble bedt om å lage, var en liten vegghylle, som ble til denne

En taklampe, ble det neste produktet.

Det siste tilskuddet til serien, er denne stilige TV-benken.

 

Jeg har hørt rykter om at det er en vedkurv i bestilling også, så gleder meg til å se den ferdig. Jeg legger den ut på bloggen når den er produsert 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg