Asiatisk borddekking

Borddekking er noe av det jeg virkelig koser meg med når jeg skal ha gjester og jeg setter alltid av godt med tid, så jeg ikke må stresse med det.

Ofte leverer jeg en serviett eller en del av et servise til den lokale Interflorabutikken min, eller forteller dem hva jeg ser for meg. Denne gangen forklarte jeg at jeg ville ha bord i grått, hvitt, svart og rødt til asiatisk mat og i tillegg sendte jeg et bilde av servietten jeg skulle bruke. De tok utfordringen på strak arm og jeg ble skikkelig fornøyd med resultatet.

Jeg synes det ble perfekt med de sorte pinnene i dekorasjonen, sælig med tanke på at vi også skulle spise noen av rettene med pinner.

Med svarte brikker fra Black Design, hvite tallerkener og svart pynt, ble jeg svært fornøyd med resultatet. Og menyen?…. Det ble fem retter fra forskjellige land i sør-, og østasia. De kommer på bloggen etterhvert.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg