Torsk med bakte perlepoteter, smørdampede grønnsaker og paprikasaus

Det er spennende å gi fisk nytt tilbehør. Her har jeg tilbredt den med en paprikasaus. Jeg salter og peprer alltid torsken i minimum 1 time før den skal varmebehandles. Det gjør at jeg får et fastere resultat med mer smak. Her har jeg i tillegg krydret med seafood & fish fra Santa Maria, før jeg har lagt torsken på grillen i 2 minutter på hver side.

Grønnsakene har fått et oppkok i smør og fått dampe under lokk i et par minutter.

Du finner oppskrift på de bakte perlepotetene her:

http://aperitivomat.blogg.no/1489498085_bakte_perlepoteter.html

Oppskriften på den spennende paprikasausen ligger her:

http://aperitivomat.blogg.no/1502464496_paprikasaus_til_hvit_fisk.html

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg