Kjølerommet vårt

Vi er så heldige at vi har et kjølerom i grei størrelse i stedet for kjøleskap på kjøkkenet. Det er skikkelig praktisk og jeg har systematisert innholdet, så det skal være enkelt å hente inspirasjon og lett å finne det jeg skal bruke. Det er selvfølgelig ikke nødvendig med ingrediensutvalget jeg har, men det gjør at jeg ikke alltid planlegger så mye, men heller åpner døren til kjølerommet og ser hva som frister.

 

Jeg har for eksempel en egen hylle for japansk, en for thai, en for indisk osv.

Jeg har også en egen hylle for proteiner (kjøtt og fisk mm.) og egne grønnsakshyller.

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg