Morgenstemning i hagen

Da jeg gikk for å hente avisen i dag morges, kjente jeg gleden over dugget i gresset og de vakre blomstene, som fortsatt hadde vanndråper etter nattens regn.

Det kan ikke bli mye vakrere enn dette.

Vi nyter den siste helgen av sommerferien med å pusle litt med hus og hage. Kjæresten min maler vinduer og jeg, som de fleste som kjenner meg vet, maler bare ting som ikke sitter fast.

I dag skal jeg lage en jukselasagne. Den er like lettvint (nesten), som de halvferdige du får kjøpt, men smaker veldig deilig. Du finner oppskriften her:

https://aperitivomat.blogg.no/1469867413_hjemmelaget_jukselasa.html

Jeg ønsker alle en fin dag!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg