Savner våren

Jeg synes vinteren er i lengste laget og det hjalp ikke at jeg falt på isen og slo meg halvt i hjel. For å gjøre vinteren litt mer hyggelig, liker jeg å pynte med blomster og litt vårlige toner.


Blomstene er fra den lokale Interflorabutikken min, Duken kommer fra Step In i Hokksund.

 

Det gamle bordet er arvet av svigermor og bildet har moren min brodert. Sjenken er fra Nova Solo.

De yndige snøklokkene har fått plass, og lyser opp vaskerommet mitt.

Denne vakre vårbuketten er også fra Interflora i Hokksund. Lyslykten har jeg kjøpt i en interiørbutikk på Gulskogensenteret og duken er fra Step In i Hokksund.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg