Vaskerommet mitt – så koselig at det nesten er gøy å vaske tøy

Etter vi pusset opp vaskerommet, har klesvasken nesten blitt lystbetont, men bare nesten.

Innredningen er Herregård fra Sigdal og jeg har fått noen smarte løsninger, som f.eks. innebygd strykebrett og et skikkelig romslig kosteskap, som inneholder både vaskemidler, langkoster og div. andre typiske vaskeromsartikler. Boksen til kattemat er kjøpt i interiørbutikken på Eikersenteret i Hokksund.

Fargen på veggen er fra Jotun og heter “Sanddyne”.

De koselige bildene på veggen er arvegods fra mormoren min.

 

I vinduet har jeg pyntet med urter i en hengende potte. De stilige klesvaskbøttene har jeg kjøpt på Stepin i Hokksund. Den ene har fått nytt klistremerke, som viser at støvsugerslangen har fått fast plass der.

På benken har jeg pyntet med en hjemmeheklet duk, heklede lyslykter fra Min Josefine og en koselig krukke fra Interflora, med snøklokker i.

Den svarte vasken er fra Ikea og benkeplata kommer fra Byggmakker.

Teppet kommer fra Bohus, finnes i flere lengder og er lett å putte i vaskemaskinen når det trengs.

I taket henger en praktisk anordning for oppheng av klesvask. Jeg slipper ned en vange når jeg skal henge opp tøyet og trekker den opp igjen, så tøyet ikke henger i veien hele tiden.
  

I verandadøra ut fra vaskerommet har vi montert inn katteluke. Denne er pyntet med et koselig klistremerke, som jeg fant på nettet.

  

Vaskerommet har rett og slett blitt en perfekt arbeidsplass når klesvasken skal tas.

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg