Hva skjedde?

Jeg forstår ikke helt hva som skjedde, men i går sto det 49 på bloggen min.

Jeg skvatt litt da jeg oppdaget denne endringen i dag, men nå når jeg har kjent litt etter, er alt som det var i går, bortsett fra det merkelige tallet. Jeg ventet på trettiårskrisa, som aldri kom og førtiårskrisa som uteble. Nå tror jeg jammen meg at femtiårskrisa er avlyst også.

Jeg har tatt meg fri fra jobben i dag og skal på restaurant med kjæresten min i kveld. I går var barna og kjæresten til en av dem på middag med kake hos oss og det var veldig hyggelig. Det fine med å fylle 50 er at du får så mange gratulasjoner og at de synger bursdagsangen for deg på jobben. Falsk beskjedenhet kler meg ikke heller, så i stedet for å si at det ikke er nødvendig med gaver vil jeg si, jeg synes gaver er morsomt og det vokser jeg nok ikke i fra på en stund. Jeg fikk noen fantastiske og hyggelige gaver i går, så tusen takk, det setter jeg stor pris på! De hyggelige ordene på kortene deres varmet også.

Nå er det bare å gå ut og møte dagen. Jeg gleder meg til livet som stolt 50-åring.

 

1 kommentar
    1. Flott innstilling. Gratulerer så mye med dagen! Håper du får en fantastisk dag og ønsker deg alt godt for fremtiden 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg