På skattejakt hos Sylling Andelslandbruk

Jeg har oppdaget et helt fantastisk konsept og synes det er morsomt å fortelle videre om det. Det heter andelslandbruk og er perfekt for folk som ikke har en grønnsakshage selv, men har lyst til å prøve seg litt som gartner. Du kjøper deg rett og slett en andel, er med på litt dugnad og vips så har du en avling du kan ta med deg hjem og lage masse deilig mat av. Mange andelshavere er barnefamilier, som har lyst vise barna sine hvor maten kommer fra.

Jeg gleder meg til å kaste meg over grønnsakene mine. De er både friske, nyhøstede og fulle av smak. De fleste av grønnsakene kjenner jeg godt fra før, men noen av dem kjenner jeg ikke så godt, og det er selvfølgelig dem jeg gleder meg mest til å finne ut av.


Bildet er fra Sylling Andelslandbruk https://www.facebook.com/infosyllingandelslandbruk/

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg